Møde 18. maj – Ny forening til bevarelse af Lysbro Station

En initiativgruppe er i fuld gang med at etablere en lokal forening, der har til formål at redde den gamle stationsbygning i Lysbro. En bevaringsværdig bygning, som den nuværende ejer delvist vil rive ned og ombygge til 14 ungdomsboliger.

Foreningen vil forsøge at erhverve ejendommen og lave den om til noget, der skal styrke fællesskabet i Lysbro.

18. maj er der møde om initiativet og stiftende generalforsamling. Funder-Lysbro Lokalråd bakker helhjertet op om projektet, og formand Anders Søgård Jørgensen deltager i arbejdet.

Herunder er invitation til møde og stiftende generalforsamling.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *